Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej

Potrafimy rysować geometryczne obiekty w obszarze canvas za pomocą linii, prostokątów, łuków i przeprowadzać na nich skomplikowane obliczenia niezbędne do ich animowania. Do obszaru canvas można również wczytać dowolne grafiki bitmapowe. Na początku zajmiemy się tzw efektem rollover, czyli zamianą jednego obrazka na inny po najechaniu (kliknięciu) na niego myszką (cała lekcja, obrazki), zsologo).

 

var Tnaz = new Array( 'cd','dr','fd','hd','gr','mu','kl','md','mo','my','pa','pl','po','pr','sk');
var Tobr=new Array();
for (i=0; i<Tnaz.length; i++) {
  Tobr[i] = new Array(); 
  Tobr[i][0] = new Image();
  Tobr[i][0].src='obrazki/'+Tnaz[i]+'.gif';
  Tobr[i][1] = new Image();
  Tobr[i][1].src='obrazki/'+Tnaz[i]+'_.gif'
}
Zobacz tutaj