mgr inż. Wacław Libront
Grafika żółwia
- PYTHON T001 LITERKI ćwiczenia (podstawowe instrukcje grafiki żółwia, rysowanie prostokątnych znaków)
- PYTHON T002 ZMIENNE ćwiczenia (zmienne w programowaniu, obliczenia arytmetyczne i trygonometryczne)
- PYTHON T003 FOR ćwiczenia (pętla iteracyjna FOR, pętla podwójna, rysowanie prostokątów i kwadratów)
- PYTHON T004 FUNKCJE ćwiczenia (funkcje w programowaniu, rysowanie mozaik i gwiazd)
- PYTHON T005 REKURENCJA ćwiczenia (rekurencja, fraktale, płatek Kocha, trójkąt Sierpińskiego, drzewa binarne)
- PYTHON T006 ANIMACJA ćwiczenia (elementy animacji w układzie kartezjańskim, odbijanie od brzegów)
- PYTHON T007 ZDARZENIA ćwiczenia (elementy programowania obiektowego, animacje obiektowe)
- PYTHON T008 OBIEKTY ćwiczenia (animacje obiektowe, ping-pong)
Liczby i teksty
- PYTHON 01 ARYTMETYKA ćwiczenia (arytmetyka, potęgowanie i pierwiastkowanie)
- PYTHON 02 ZMIENNE ćwiczenia (zmienne, obliczanie pól powierzchni i objętości)
- PYTHON 03 FUNKCJE ćwiczenia (funkcje, obliczanie pól powierzchni i objętości)
- PYTHON 04 NAPISY ćwiczenia (łańcuchy tekstowe, wyszukiwanie i zliczanie znaków, odwracanie napisów, replikacja DNA)
- PYTHON 05 SZYFR ćwiczenia (łańcuchy tekstowe, sortowanie i szyfrowanie informacji, szyfr przestawny, Cezara)
- PYTHON 06 PLIKI ćwiczenia (łańcuchy tekstowe, tablice wielowymiarowe, zapisywanie i odczytywanie plików z dysku)
- PYTHON 07 DADA ćwiczenia (łańcuchy tekstowe, praca z plikami na dysku, aplikacja tworząca wiersz DADA)