JavaScript, to podstawowy język programowania stosowany na stronach internetowych. Zapewnia interakcję poprzez reagowanie na zdarzenia, sprawdzania danych wprowadzanych do formularzy i tworzenie złożonych efektów graficznych, w tym reklam i gier.
Moje scenariusze lekcji, to nie podręcznik JavaScript zawierający wszystkie możliwe odpowiedzi i rozwiązania. To raczej zestaw ćwiczeń, które krok po kroku wprowadzają w świat programowania na stronach WWW, ale dla osób, które już co nieco znają świat algorytmów. Prawie 2 lata zbierania materiałów i tworzenia scenariuszy, 20 lekcji, ponad 200 programów z objaśnieniami, kilkaset godzin twórczo "zmarnowanych" przy komputerze i ponad 300 000 wklepanych znaczków, dokumentacja w pdf i w postaci strony internetowej.
mgr inż. Wacław Libront
- JS 00 - ŚRODOWISKO
- JS 01 - CANVAS
- JS 02 - FUNKCJE.
- JS 02 - TRYGONOMETRIA
- JS 03 - TRANSLACJE i OBROTY
- JS 04 - REKURENCJA
- JS 05 - ANIMACJA
- JS 06 - TABLICE
- JS 07 - ZDARZENIA GRAWITACJA
- JS 08 - DYNAMIKA RUCHU PLANET
- JS 09 - PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
- JS 10 - ZDARZENIA
- JS11 - GRA LASER
- JS 12 - FORMULARZE
- JS 13 - ROLLOVER
- JS 14 - GRAFIKA BITMAPOWA
- JS 15 - ZABAWY Z PIKSELAMI
- JS 16 - GRAFIKA WEKTOROWA SVG
- JS 17 - TRANSFORMACJE SVG
- JS 18 - ANALOGOWY ZEGAR SVG
- JS 20 - ANIMACJA I ZDARZENIA
- JS 99 - poprzednia wersja
*** skrypty z lekcji w CZYTAJ WIĘCEJ...
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt przykładowy skrypt przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- gra komputerowa - LASER
- przykładowy skrypt obrazki do lekcji obrazki do lekcji
- przykładowy skrypt obrazki do lekcji
- obrazki do lekcji
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowy skrypt
- przykładowa gra